Strategie značky Rex na českém trhu – Tereza Koutová
Tereza Koutová
Diplomová práce
Strategie značky Rex na českém trhu
Strategy of the Rex brand on the Czech Market
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingovou strategií značky Rex na českém trhu, se zaměřením na relaunch, který proběhl v roce 2012. Hlavním cílem práce je prostřednictvím vlastního výzkumu vyhodnotit možnosti značky Rex a na jejich základě stanovit doporučení do budoucna. Úvodní teoretická část se věnuje definování základních pojmů vztahujících se ke strategii řízení značky. Druhá část se zabývá představením …víceAbstract:
The thesis analyses marketing strategy of the Rex brand on the Czech market, with a focus on a relaunch implemented in 2012. The purpose of this thesis is to evaluate potential opportunities of Rex by means of personal research and to determine some future recommendations on the basis of the discovered opportunities. The first theoretical part defines the basic terms related to brand management strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/37737
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Markéta Nemeškalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/37737
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
Nora Khalatian -
Analysis of communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s.
Veronika Torlakian -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Effectiveness of Marketing Communication strategy
Adéla Vlasáková