Analýza dopadů legislativních restrikcí na tabákové společnosti a trh v ČR – Jaroslav Poul
Jaroslav Poul
Master's thesis
Analýza dopadů legislativních restrikcí na tabákové společnosti a trh v ČR
Marketing enviroment and the introduction of new brands
Anotácia:
Cílem práce je poskytnout komplexní pohled na trh tabákových výrobků. Jedná se hlavně o trh cigaret, kde se zaměřím na možnosti české společnosti DanCzek Teplice a.s., která dodává na trh vlastní značku cigaret. Hledám odpovědi na otázky, které pomohou společnosti získat konkurenční výhodu s pomocí kreativních řešení. Práce obsahuje situační analýzu, segmentaci cílových zákazníků a vlastní doporučení …viacAbstract:
The aim is to provide a comprehensive view of the market of tobacco products. Focus is mainly on cigarette market, where I will zoom on the possibilities of DanCzek Teplice a.s., which is supplier of own brand cigarettes. Seeking answers to questions that will help company gain competitive advantage through creative solutions. The work includes a situation analysis, segmentation of target group customers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31150
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedúci: Markéta Procházková
- Oponent: Jan Tuza
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31150
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Situační analýza showdownových tréninků pro děti a mládež v Brně
Markéta Kristlová -
Analýza aerosolu z jednorázových elektronických cigaret a posouzení výskytu potencionálně zdraví škodlivých látek s dalšími druhy cigaret
Michal Malíček -
Brand aktivismus a generace Z
Kateřina Černá -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
Hildegard Liebl -
Budování značky – Brand building
Jan Procházka -
Brand building vybrané glampingové značky
Lucie Vlachová