Vliv zapojení zákazníka na věrnost značce – Ing. Tereza Vebrová
Ing. Tereza Vebrová
Doctoral thesis
Vliv zapojení zákazníka na věrnost značce
Influence of Customers Involvement on Brand Loyalty
Abstract:
Předkládaná disertační práce zkoumá vliv zapojení zákazníka na věrnost značce. Hlavním cílempráce je zjistit, zda zapojení zákazníka má pozitivní vliv na věrnost značce. V teoretické částijsou definovány hlavní pojmy v oblasti věrnosti značce a zapojení zákazníka a jsou zderozebrány různé přístupy jednotlivých autorů. Na teoretickou část navazuje vlastní výzkum,jehož primární data byla získána metodou …moreAbstract:
The dissertation thesis focuses on identifying relationship between brand loyalty and customerproduct involvement. The main goal is to find out whether customer product involvement hasa positive effect on brand loyalty. In the theoretical basis are defined the main terms of brandloyalty and customer product involvement and are discussed various approaches of authors whoexamined the issue. The own research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 8. 2016
Thesis defence
- Supervisor: prof. Ing. Jan Hron, DrSc. dr. h. c.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VEBROVÁ, Tereza. \textit{Vliv zapojení zákazníka na věrnost značce}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2016. Available from: https://theses.cz/id/3fi6mx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementDoctoral programme / field:
Economics and Management / Management
Theses on a related topic
-
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu a vývoje produktu ICT
Anna Šestáková -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu produktu
Jakub Janíček -
Modely zákaznické segmentace realitní kanceláře
Monika Zámišová -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Segmentace zákazníků internetového obchodu pomocí RFM analýzy
Natálie Růžičková -
Model zákaznické segmentace e-shopu
Kristýna Koubová -
Segmentace zákazníků v podniku
Tereza Vlčková -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Marcela Stratilová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights