Signální monitoring chování dodavatelů/zákazníků – Radim Bukovský
Radim Bukovský
Master's thesis
Signální monitoring chování dodavatelů/zákazníků
Signal monitoring of suppliers'/customers' behaviour
Anotácia:
Diplomová práce obsahuje poznatky týkající se poměrně mladého odvětví informačního průmyslu -- signálního monitoringu. Po přečtení práce získá čtenář představu o tom, co signální monitoring znamená, k čemu je uţitečný, jakým způsobem je reprezentován a jaká je jeho budoucnost. Hlavní částí této práce je představení produktů přivádějících teorii signálního monitoringu v praxi, popis jejich funkcionality …viacAbstract:
The diploma thesis contains knowledge in relatively young information industry branch -- signal monitoring. After reading through this document the reader gains understanding of the essence of signal monitoring, what it is useful for, how it is represented and what the vision of the future related with signal monitoring is. Main part of the thesis is dedicated to the products conveying signal monitoring …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26555
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedúci: Zdeněk Molnár
- Oponent: Miroslav Nečas
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26555
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Signální monitoring dodavatelů / zákazníků
Roman Volf -
Bioakumulace těžkých kovů v tkáních raka signálního (Pacifastacus lenuisculus) a možnosti jeho využití pro monitoring těchto látek
Jana MEIXNEROVÁ -
Specification and monitoring of oscillation properties in dynamical systems
Petr Dluhoš -
Monitoring médií v praxi PR agentury
Kateřina Šupková -
Monitoring médií v praxi společnosti zaměřené na direct marketing
Markéta Říhová -
Comparative effectiveness analysis of social media monitoring tools
Pavlína Duffková -
Development of a Social Network Monitoring Framework and Key Performance Indicators for a Professional Haircare Company
Julia Elisabeth Maurer -
Monitoring médií jako zdroj informací pro průmyslové podniky
Roman Mitrenga