Pavel Balatka

Bakalářská práce

Marketingová komunikace turistického informačního centra v Jablonci nad Nisou

Marketing communication of tourist information centre in Jablonec nad Nisou
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Marketingová komunikace turistického informačního centra v Jablonci nad Nisou pojednává o jednotlivých částech komunikačního mixu této instituce. Cílem práce je porovnání využívané marketingové komunikace s dalšími TIC. Teoretická část charakterizuje pojmy marketingová komunikace, cestovní ruch a informační centrum. Poté se těmto pojmům věnuje podrobněji v jednotlivých částech …více
Abstract:
Marketing communication of tourist information centre in Jablonec nad Nisou The bachelor thesis called Marketing communication of tourist information centre in Jablonec nad Nisou deals with individual parts of the communication mix of this institution. The goal of this thesis is to compare the used marketing communication with other tourist information centres. Theoretical part characterizes marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Balatka, Pavel. Marketingová komunikace turistického informačního centra v Jablonci nad Nisou. Liberec, 2019. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta