Digitální kultura v kontextu estetické výchovy – Mgr. Adam Franc
Mgr. Adam Franc
Master's thesis
Digitální kultura v kontextu estetické výchovy
Digital culture in the context of aesthetic education
Anotácia:
Digitální kultura v současné době natolik prostoupila naši každodenní existenci, že znalost jejích charakteristických vlastností představuje jednu ze základních kompetencí, kterou by si měl osvojit každý žák střední školy. Zatímco technické hledisko digitální kultury již tvoří běžnou součást výukových osnov. Její estetický rozměr, kulturní dopady a nezanedbatelný vliv na naši recepci i tvorbu umění …viacAbstract:
Digital culture has currently so permeated our everyday existence that the knowledge of its characteristic features represents one of the basis qualifications which every secondary school student should acquire. While the technical point of view of digital culture already is a part of a curriculum, its aesthetic dimension, cultural impact and significant influence on both our perception and creation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mi7sl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedúci: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in Estetic Education
Práce na příbuzné téma
-
Tool for UML diagram review in software engineering education
Karolína Božková -
Educating the reflective professional in teacher education: professional learning in teaching and in other professions
Deisi Cecibel Yunga Godoy -
Remediace malby: Estetika digitálního obrazu
Magdalena Krejčí -
Digitální kultura: psychologické aspekty
Hana Nováková -
Komplexní analýza dostupného software a hardware pro školství
Samuel Fuksa -
Využití digitálních technologií ve výuce angličtiny
Ondřej Tavoda -
Využití digitálních technologií při výuce hudby a výtvarného umění na základních, středních a základních uměleckých školách
Petra Přibylová -
Softwarové umění ve výuce: možnosti kritického a kreativního poznání softwaru
Adam Franc