Některé osobnostní charakteristiky žáků 5.tříd v běžných a alternativních školách. – Bc. Pavlína PROKSCHOVÁ
Bc. Pavlína PROKSCHOVÁ
Diplomová práce
Některé osobnostní charakteristiky žáků 5.tříd v běžných a alternativních školách.
Some personal charakteristics of the 5th grade pupils at standard and alternative schools.
Anotace:
Práce se zabývá problematikou tradičních a Montessori škol a vlivem typu školy na některé osobnostní charakteristiky žáků 4.a 5. tříd . Zkoumá u dětí mladšího školního věku tvořivost, sebepojetí a postoj žáků ke škole. Zvolili jsme kvantitativní rámec výzkumu a použili jsme tyto metody: Torranceho figurální test tvořivého myšlení, dotazník sebepojetí školní úspěšnosti SPAS a dotazník postojů žáků ke …víceAbstract:
This thesis deals with themes of standard and Montessori schools and their influence on some personality traits by 4th and 5th grade students. It researches creativity, self-understanding and pupil´s approach to school by pre-school aged children. We chose a quantitative scope of research and we used these methods: Torrance tests of creative thinking, a questionnaire of self-understanding in school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2013
Zveřejnit od: 5. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Eleonora Smékalová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PROKSCHOVÁ, Pavlína. \textit{Některé osobnostní charakteristiky žáků 5.tříd v běžných a alternativních školách.}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/3g0k6e/.
Jak správně citovat práci
PROKSCHOVÁ, Pavlína. Některé osobnostní charakteristiky žáků 5.tříd v běžných a alternativních školách.. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Postoje žáků 1. stupně ZŠ ke škole
Eliška Guralová -
Postoj žáků ke škole při přechodu z alternativního systému vzdělávání na 2. stupeň základní školy
Adéla Suhradová -
Postoj žáků základní školy ke zdravému životnímu stylu
Jana Fundová -
Postoj Romů ke vzdělávání v České republice
Vendula Macháčková -
Školní neúspěch dětí v mladším školním věku a postoj učitele ke školnímu neúspěchu
Adéla Tihelková -
Vztah ke škole a motivace ke školní práci žáků standardních (běžných) a vybraných alternativních škol
Dana Kalusová -
Komparace postojů žáků ke škole v ústavní a rodinné výchově
Jaroslava MACÁKOVÁ -
The Montessori Method in the Teaching of English in a Czech Montessori School: A Case Study
Anna Kulišťáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva