BcA. Lucie Skopalová, DiS.
Diplomová práce
Kató Havas
Kató Havas
Anotace:
Diplomová práce „Kató Havas" pojednává o životě pedagogické osobnosti Kató Havas a jejím Novém přístupu k houslové hře. Zaměřuje se jak na fyzické, tak i psychické aspekty houslové hry a zabývá se uplatněním principu rovnováhy mezi nimi.Abstract:
Diploma thesis „Kató Havas" deals with the life of violin pedagogue Kató Havas and her New approach to violin playing. It focuses on physical as well as psychological aspects of violin playing and deals with the balance principle between them.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2019
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/iaf1z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
- Vedoucí: doc. PhDr. Pavel Sýkora, Ph.D.
- Oponent: Miloš Vacek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/iaf1z/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Hudební fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hudební umění / Hra na housle
Práce na příbuzné téma
-
New Approach to Liberia Population and Housing Census: From Traditional Based to Combined Approach
G Alex M Williams -
Localisation Typology as a New Approach to Video Game Localisation Analysis: A Case Study of Assassin’s Creed Odyssey
David Kolbábek -
Macron’s new approach to Africa: An analysis of the shift in French presidential politics and postcolonial relations
Katarína Kopčanová -
IFRS 9 - a new approach to financial instruments reporting
Sunny Kumar -
A new approach to confirming or excluding ventricular preexcitation on a 12-lead ECG
Martin Eisenberger -
Různé interpretační přístupy k houslovým sonátám a partitám J. S. Bacha
Adam Caha -
Hudba v rukou dětí včera a dnes. Z názvu je patrné, že práce bude historicko-srovnávací. Cílem práce je analyzovat, proč v současné době neplatí rčení "Co Čech, to muzikant". Jaké okolnosti ovlivňují aktivní přístup dětí k hudbě. Při výzkumu budou osloveni žáci 2. stupně ZŠ a současně i jejich rodiče a prarodiče. Prostředkem výzkumu bude nestandardizovaný dotazník. Výzkum bude posuzovat důvody rozdílného postoje v generačních vlnách k výuce hry na hudební nástroje nebo zpěvu a to v oblasti amatérského a odborného získávání znalostí. Stěžejní otázkou je, proč se děti nechtějí učit hrát na hudební nástroje a proč již není zájem dětí o individuální nebo sborový zpěv.
Jaroslav LÖFFELMAN -
Psychologický přístup učitele k žákům zá kladních uměleckých škol při výuce hry na housle
Barbora Tichá