Intertextuality and Neologisms in Printed Advertising – Pavla DRENGUBÁKOVÁ
Pavla DRENGUBÁKOVÁ
Master's thesis
Intertextuality and Neologisms in Printed Advertising
Intertextuality and Neologisms in Printed Advertising
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zverejniť od: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jana Kozubíková Šandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DRENGUBÁKOVÁ, Pavla. Intertextuality and Neologisms in Printed Advertising. Č. Bud., 2012. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Pedagogical FakultyMaster programme / odbor:
Primary school teaching / Teacher training in English language, Teacher training in German language
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Názov
Vložil
Vložené
Práva