Bc. Jana Lučová
Bachelor's thesis
Marketingové nástroje bánk SR
Marketing Tools of Banks in Slovakia
Abstract:
Bachelor thesis deals with marketing tools of banks in Slovakia. Its main aim is to make recommendations in the field of implementation and use of marketing tools and to suggest their nonstandard application in practice of commercial banks. The work consists of five chapters. The first three chapters discuss theoretical issues of marketing policy and marketing tools of banks in general. The fourth …moreAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá marketingovými nástrojmi bánk v SR. Jej hlavným cieľom je formulovať odporúčania v oblasti implementácie a využívania marketingových nástrojov a navrhnúť ich neštandardné uplatnenie v praxi komerčnej banky. Práca pozostáva z piatich kapitol. Prvé tri kapitoly teoreticky rozoberajú problematiku marketingovej politiky a marketingových nástrojov bánk vo všeobecnosti. Štvrtá …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2013
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/kijjh/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Jozef Porvazník, PhD.
- Reader: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LUČOVÁ, Jana. \textit{Marketingové nástroje bánk SR}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s., Banking Institute/College of Banking SK. 2013. Available from: https://theses.cz/id/3gjum8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKBachelor programme / field:
Banking / Banking Management
Theses on a related topic
-
Obchodná politika a jej vplyv na všeobecnú hodnotu banky
Martina Slovíková -
Obchodní politika bank v ČR v oblasti bankovních poplatků
Pavlína Janáčková -
Obchodní politika bank v oblasti bankovních poplatků ve vybraných zemích
Lenka Rousková -
Produktové portfólio komerčnej banky
Tajana Tomková -
Cenová politika tuzemských bank v segmetnu firemní klientely
Ladislav Martinů -
Úroková politika centrální banky a její vliv na úrokovou politiku bank
Martin Loubr -
Marketingové, etické a jiné aspekty ve speciálních službách
Tereza Kubečková -
Návrh marketingové strategie DIKADESIGN s.r.o.
Markéta Ziková