Tomáš VITÁSEK

Bachelor's thesis

Analýza image značky Fructal na českém trhu

Image Analysis of Brand-name Fructal in the Market Area of the Czech Republic
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout řešení pro zlepšení image značky Fructal na českém trhu. V teoretické části jsou zpracovány literární prameny zabývající se značkou jako takovou, definující, co to značka je, jak vznikla, jaký má význam a vlastnosti. V jednotlivých kapitolách jsou rozebrány prvky značky a její základní koncepty. Celá jedna kapitola se věnuje positioningu a revitalizaci, nástrojům …more
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to suggest a solution for the image improvement of the Fructal brand at the Czech market area. The theoretical section summarizes relevant litera-ture on the brand itself, defining what the brand is, how it came into existence and which features and values it has. Brand elements and basic concepts of the brand are analyzed in separate chapters. One whole chapter …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 8. 2009
Identifier: 13211

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 9. 2009

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VITÁSEK, Tomáš. Analýza image značky Fructal na českém trhu. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 21. 08. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.