Edukační program pro žáky s tělesným, mentálním a kombinovaným postižením – Bc. Kateřina ŠVARCOVÁ
Bc. Kateřina ŠVARCOVÁ
Diplomová práce
Edukační program pro žáky s tělesným, mentálním a kombinovaným postižením
The museum educational program for disabled people
Anotace:
V teoretické části se diplomová práce věnuje světovým, evropským a českým trendům v oblasti zpřístupňování muzejních a galerijních sbírek osobám s postižením. Popisuje specifika dospívajících studentů s postižením. A v poslední části přibližuje Národní galerii, Veletržní palác a umělce Františka Skálu. V praktická část představuje sestavení a vývoj edukačního programu pro Národní galerii. Sleduje tři …víceAbstract:
The theoretical part of the thesis deals with the world, European and Czech trends in the accessibility of museums and galleries to people with disabilities. Describes the specifics of adolescent students with disabilities. And the last part of theoretical part tell us about National Gallery, Veletržní palác and the artist František Skála. The practical part consists of the creation of the educational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. MgA. Veronika Výprachtická
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠVARCOVÁ, Kateřina. Edukační program pro žáky s tělesným, mentálním a kombinovaným postižením. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a pro střední školy a muzejní a galerijní pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Kompetence pedagogů pro práci s osobami s kombinovaným postižením.
Kateřina ZUBROVÁ -
Vzdělávání žáků s kombinovanými vadami na 1. stupni ZŠ v okrese Příbram s převahou lehkého mentálního postižení
Monika Fungáčová -
Vliv strukturovaného učení na rozvoj komunikačních dovedností u žáků s kombinovaným postižením a poruchou autistického spektra
Tereza Bechyňská -
Problematika výuky žáků s kombinovaným postižením, projevy dítěte s kombinovaným postižením
Věra Tomanová -
Využití pomůcek při práci s žáky s PAS v ZŠ speciální
Veronika ŠTĚPÁNOVÁ -
Aplikace muzikoterapie v edukaci žáků s kombinovaným postižením
Tereza Kunzová -
Využití canisterapie u žáka s kombinovaným postižením
Denisa Šramelová -
Specifika práce ve školní družině u dětí s kombinovaným postižením
Adam Procházka
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 3gmzt9 3gmzt9/2
18. 4. 2018





