Dírková komora a experimentální fotografie. – Bc. Marie DVOŘÁKOVÁ
Bc. Marie DVOŘÁKOVÁ
Master's thesis
Dírková komora a experimentální fotografie.
Pinhole and experimental photography.
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na fotografii dírkovou komorou a její využití ve výuce. Hlavním výstupem diplomové práce je praktická část, a to soubor fotografií pořízených dírkovou komorou, které tvoří závěrečný soubor, a skicovní materiál. Fotografie jsou inspirovány deníkovým záznamem a pohledem dalekohledu. Snímky vznikly v rámci experimentů s různými formami dírkových komor, vlastní výroby. Fotografie …moreAbstract:
The thesis is focused on pinhole camera photography and its use in teaching. The main outcome of the thesis is the practical part which consists of set of photographs taken with a pinhole camera which creates the final set and in addition, there is sketch material. Photographs are inspired by a diary entry and by watching through binoculars. The images were created in the experiment with different …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jan Mašek, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
DVOŘÁKOVÁ, Marie. Dírková komora a experimentální fotografie.. Plzeň, 2014. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / VVJ
Theses on a related topic
-
1. Teoretická část:\nl{} Camera Obscura jako tvůrčí médium\nl{}\nl{} 2. Praktická část:\nl{}a) Vamberecká krajka jako šperk\nl{}b) Zašlá krása
Lenka LESENSKÁ -
Pojetí fotografie v díle Rolanda Barthese
Tereza KAUTZKÁ -
ZÁTIŠÍ: CHARAKTER A OSOBITOST: SÉRIE ZÁTIŠÍ VYUŽÍVAJÍCÍ INDIVIDUÁLNÍ POHLED NA KLASICKÝ ŽÁNR FOTOGRAFIE
Jana ČERNÁ