Bc. Barbora Velechovská

Master's thesis

Outgoing do oblasti Perského zálivu a Indického oceánu a jeho marketing

Outgoing tourism to the region of Persian Gulf and Indian Ocean and its marketing
Abstract:
Hlavním cílem práce je analýza dostupných informací o vybraných destinacích, jejich charakteristika, výčet jejich atraktivit a zhodnocení jejich marketingové komunikace. Součástí je také analýza nabídky zájezdů do těchto destinací. Teoretická část práce se zabývá vymezením základních pojmů cestovního ruchu, marketingovým mixem, specifikací služeb, mezinárodním cestovním ruchem a jeho regionálním rozložením …more
Abstract:
The main goal of this work is to analyze the available information on selected destinations, their characteristics, their list of attractions and evaluate their marketing communications. It also includes analysis offers tours to these destinations. The theoretical part deals with defining the basic concepts of tourism, marketing mix, service specifications, international tourism and its regional distribution …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2014
  • Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Reader: PhDr. Adolf Vodrážka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní