Bc. Barbora Velechovská

Master's thesis

Outgoing do oblasti Perského zálivu a Indického oceánu a jeho marketing

Outgoing tourism to the region of Persian Gulf and Indian Ocean and its marketing
Anotácia:
Hlavním cílem práce je analýza dostupných informací o vybraných destinacích, jejich charakteristika, výčet jejich atraktivit a zhodnocení jejich marketingové komunikace. Součástí je také analýza nabídky zájezdů do těchto destinací. Teoretická část práce se zabývá vymezením základních pojmů cestovního ruchu, marketingovým mixem, specifikací služeb, mezinárodním cestovním ruchem a jeho regionálním rozložením …viac
Abstract:
The main goal of this work is to analyze the available information on selected destinations, their characteristics, their list of attractions and evaluate their marketing communications. It also includes analysis offers tours to these destinations. The theoretical part deals with defining the basic concepts of tourism, marketing mix, service specifications, international tourism and its regional distribution …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
  • Vedúci: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní