Ozobot jako nástroj pro rozvoj digitálních kompetencí – Bc. Edita JANEČKOVÁ
Bc. Edita JANEČKOVÁ
Bakalářská práce
Ozobot jako nástroj pro rozvoj digitálních kompetencí
Ozobot as a tool for developing digital competencies
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na robotickou pomůcku Ozobot. Teoretická část práce charakterizuje Rámcový vzdělávací plán pro základní vzdělávání, výuku nové informatiky a využití Ozobota jako nástroje pro rozvíjení digitálních kompetencí. Zabývá se aktivitami žáků při práci s Ozobotem. Značná část práce je věnována praktickým zkušenostem z výuky na základní škole. V bakalářské práci je ukázka vytvořených …víceAbstract:
The bachelor's thesis is focuses on the robotic aid Ozobot. The theoretical part of the work characterizes the Framework educational plan for basic education, the teaching of new informatics and the use of Ozobot as a tool for developing digital competences. It deals with the students' activities while working with Ozobot. A significant part of the work is devoted to practical experiences based on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petra Kočková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JANEČKOVÁ, Edita. Ozobot jako nástroj pro rozvoj digitálních kompetencí. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie se zaměřením na vzdělávání / Informační a komunikační technologie - Občanská výchova (se zaměřením na vzdělávání, pro ZŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj kompetence digitální ve vzdělávací oblasti Informatika
Robert STRAKOŠ -
Percipované kompetence žáků 2. stupně ZŠ při práci s digitálními technologiemi
Denisa Freithová -
Výuka základů programování s použitím robotů Ozobot
Anna Háblová -
Využití robotů Ozobot pro výuku algoritmizace a programování
Zuzana PACHOLÍKOVÁ -
Ozobot - aplikace ve výuce matematiky
Gabriela BĚLICOVÁ -
Výuka základů programování pomocí robota Ozobot
Matěj NÁHLÝ -
Ozobot na prvním stupni ZŠ
Silvie PŠENICOVÁ -
Použití minirobota Ozobot s tabletem k rozvíjení informatického myšlení
Denisa ŠAFÁŘOVÁ