Identifikace postojů spotřebitelů k pomalé módě – Nikol Kašparová
Nikol Kašparová
Master's thesis
Identifikace postojů spotřebitelů k pomalé módě
Identification of Consumer Attitudes toward Slow Fashion
Anotácia:
Cílem práce je zařazení spotřebitelů do skupin dle preferencí jednotlivých typů módy. Výzkum je zaměřen na to, jaké faktory jsou při nákupu udržitelné módy pro spotřebitele důležité a jak se spotřební chování liší mezi jednotlivými generacemi a respondenty s odlišnými příjmy. První kapitola se věnuje teoretických východiskům, kde je definováno spotřebitelské chování, faktory, které jej ovlivňují, generace …viacAbstract:
The goal of the thesis is to categorize consumers into groups based on preferences for different types of fashion. The research focuses on identifying the factors that are important to consumers when purchasing sustainable fashion and how consumer behavior varies among different generations and respondents with varying incomes. The first chapter addresses theoretical foundations, defining consumer …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153290
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedúci: Lenka Švajdová
- Oponent: Jana Mikolášová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
The effects of sustainable marketing on customers to consider environmentally conscious product in fashion industry
Selin Senyuva -
Kapitalisticky realizmus, etická móda a slow fashion
Daša Turská -
Factors of Moving Towards a Sustainable Consumption of Fashion Products
Nomin BATSUURI -
What influences the decision of consumers to purchase sustainable fashion?
Dorota Cikánová -
Business plan for a sustainable fashion apparel brand
Nazgul Kantayeva -
Upcycling – spotřebitelský módní trend v propagaci fashion
Miriam Habibi -
Udržitelná identita: Upcycling a kostýmový design
Barbora OPÁLKOVÁ -
Udržitelná móda jako součást cirkulární ekonomiky
Jitka PUDIVÍTROVÁ