Mass customization as a business model: Business plan for online furniture company – Martin Žák
Martin Žák
Master's thesis
Mass customization as a business model: Business plan for online furniture company
Masová kustomizace jako obchodní model: Business plán pro online nábytkovou společnost
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je sepsat podnikatelský záměr pro online nábytkovou společnost zaměřující se na masovou kustomizaci a operující na českém a švýcarském trhu, dále analyzovat potenciál a životaschopnost této myšlenky and vypočítat finanční předpoklady společnosti. První část diplomové práce popisuje teoretický základ a je zaměřena na čtyři hlavní oblasti. První se dotýká Canvas modelu, Lean …viacAbstract:
The goal of this thesis is to write a business plan for a mass customized online furniture company operating on Czech and Swiss market, analyse the potential and feasibility of this business idea and calculate the financial estimates of the business. The first part of the thesis describes the theoretical background and is focused on four main parts. First part tackles the topic of Canvas, Lean Canvas …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 2. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46372
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
- Vedúci: Martin Lukeš
- Oponent: Jan Mareš
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46372
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Mass Customization
Petr MATULÍK -
Návrh B2C a B2B prodeje nábytku online
Veronika Tylová -
Plán na podporu oživení Evropy - Recovery plan. Analyza evopských předpisů a jejich dopad do národního práva
Ivo Šťastný -
Business plan for the production of a mono-brand product
Kseniia Fedorishcheva -
Aplicación de algunos elementos del plan Dalton en la enseñanza de ELE
Valerie Šebková -
Business plan to start a new business
Martina Kabáčová -
Commercialization plan
Mirek Houdek -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva