Analýza marketingového mixu stavební firmy – Petr Bagar
Petr Bagar
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu stavební firmy
The Marketing Mix Analysis of Building Company
Anotace:
V předložené práci popisuji stručně marketingový mix. V první části se zaměřuji na stručný popis vybrané stavební firmy, kterou jsem si zvolil pro mou bakalářskou práci. Dále chci v této práci co nejlépe popsat problematiku marketingového mixu a to z obecného hlediska, které je v oblasti marketingu velmi dobře popsáno v některých literaturách. V následující části je vysvětlena oblast marketingového …víceAbstract:
This thesis treats i working shortly marketing mix. In the first part i orientace on shortly description choice building company, which i choose for my bachelor bachelor work. Further in this work i want to describe preferably problem marketing mix of generally aspekt, which is in marketing area very good description in each literatures. In another part is cleared up part marketing mix for choice company …víceKeywords
marketingový mix stavebnictví společenská smlouva obchodní zákoník Evropská unie nezaměstnanost segment ekonomika reklama technologie infrastruktura design komunikační mix inženýrské sítě investor internet zakázka společnost stát služby marketing mix civil engineering articles of partnership commercial code the European Union unemployment economy advertisement technology infrastructure communication mix civil engineeriing works commission company country services
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/82657
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Markéta Rolčíková
- Oponent: Otokar Krajník
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Urban air mobility in Europe and US: A comparative analysis of the governance of European Union Aviation Safety Agency and the Federal Aviation Administration for the growth of eVTOL aircraft
Radhitya Diva PUTRA -
Temporary impact of European integration. Development of projects of nonformal citizenship education by the civil society in Croatia.
Pablo Ribera Payá -
Communication mix analysis focused on customers satisfaction Teilo Engineering Ltd. \nl{} (Analýza komunikačního mixu zaměřena na spokojenost zákazníků Teilo Engineering Ltd.)
Patrik ROUPA -
Současný komunikační mix Fakulty stavební VŠB-TUO
Lukáš Janečka -
Marketingový mix Fajnapizza.cz
Dominik Švarc -
Marketingový mix vybrané obchodní značky
Michaela SLADKÁ -
Marketingový mix vybrané obchodní značky
Michaela SLADKÁ -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov