Návrh technické podpory pro společnost eBrána s.r.o. s prvky webu 2.0 – Soňa Kolářová
Soňa Kolářová
Master's thesis
Návrh technické podpory pro společnost eBrána s.r.o. s prvky webu 2.0
A proposal of technical support for eBrana Ltd. with Web 2.0 components unit
Abstract:
Cílem této diplomové práce je prostudovat problematiku technické podpory, jejíž význam se v současné době prudce zvyšuje. Zároveň nejdůležitějším úkolem je na základě osobních zkušeností navrhnout možnosti jejího zlepšení. V úvodu práce je popsán vznik a vývoj technické podpory. Rovněž jsou vysvětleny související pojmy. Definovány jsou všechny složky technické podpory, u nichž je přesně vymezen význam …moreAbstract:
The aim of this diploma degrese thesis is read up the problematics of a technical support. Now its importace is increasing. The most important aim of this thesis is a creation of proposal which should improve the technical support. I will also use the personal experiences. In the first part, there is a description of the origin and development of this unit. There are also explained all the terms which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2010
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM378
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2010
- Supervisor: Filip Rubáček
- Reader: David Hübner, Tomáš Kozel
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOLÁŘOVÁ, Soňa. \textit{Návrh technické podpory pro společnost eBrána s.r.o. s prvky webu 2.0}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, UHK, Fakulta informatiky a managementu. 2010. Available from: https://theses.cz/id/3hlsyz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Fakulta informatiky a managementuMaster programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Školní informační systémy a jejich technická podpora
Stanislav Popelka -
Call centrum na klíč - technická podpora zákazníkovi
Magdaléna Jurušová -
Podpora malých a středních podniků ve Španělsku a Mexiku
Michaela Kabourková -
Podpora zpracování požadavků zákazníků
Vojtěch Kalivoda