Ideologický marketing, propaganda a manipulace. Studie kampaně související s americkým radarem v Brdech – Ing. Martin Křenek
Ing. Martin Křenek
Bakalářská práce
Ideologický marketing, propaganda a manipulace. Studie kampaně související s americkým radarem v Brdech
A Ideological marketing, publicity campaign and manipulation. A campaign study related to the American Radar in Brdy
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je ukázat, jak se dá realita, tedy jedna konkrétní událost, popisovat několika způsoby a konstruovat tak realitu novou. Zda k této konstrukci v médiích dochází, budeme zjišťovat kvantitativní analýzou zveřejněných článků v českých médiích. Pokusíme se ukázat jak funkce médií, tedy informovat veřejnost, může přejít do konstruování nových realit až po vytvoření ideologického …víceAbstract:
The aim of this task is to show how is possible refer about reality (one real thing) by many ways and made using that a new reality. We will try to find by using quantitative analysis of public articles if media really makes such a constructions. We will try to show how media can changed and instead of predetermination inform public construct new reality becoming to ideological marketing.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ba0uc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. Matěj Hušek
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KŘENEK, Martin. \textit{Ideologický marketing, propaganda a manipulace. Studie kampaně související s americkým radarem v Brdech}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/3hlx6x/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Ideologický marketing, propaganda a manipulace. Studie kampaní v médiích na příkladu Temelín
Lucie Hejtmánková -
Klamy v reklamních sděleních
Dagmar Benešová