Analýza pasivních bankovních produktů pro retailovou klientelu – Monika Réznerová
Monika Réznerová
Bakalářská práce
Analýza pasivních bankovních produktů pro retailovou klientelu
The Analysis of Passive Banking Products for Retail Clients
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je analýza pasivních bankovních produktů určených retailové klientele. Teoretická část se zabývá především bankovním systémem, charakteristikou banky a členěním bankovních produktů. Praktická část je zaměřena na srovnání nabídek běžných, spořicích účtů a termínovaných vkladů osmi různých bank. Cílem práce je vybrat pomocí modelových situací vždy nejvhodnější bankovní …víceAbstract:
The subject of this bachelor´s thesis is the analysis of passive banking products for retail clients. Its theoretical part deals mainly with the banking system, bank characteristics and structuring of banking products. The practical part is focused on the comparisons of current, savings accounts and term deposits offered by eight different banks. The aim is to choose the most suitable product for a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eliška Pospíšilíková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Réznerová, Monika. Analýza pasivních bankovních produktů pro retailovou klientelu. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční řízení podniku
Práce na příbuzné téma
-
Bankovní produkty
Shkurkina Shkurkina -
Bankovní produkty v podnikové sféře
František RUSŇÁK -
Bankovní produkty pro konkrétní podnik
Martina Kohlová -
Bankovní produkty a služby poskytované nepodnikatelským subjektům
Iveta Šudová -
Zhodnocování finančních prostředků prostřednictvím bankovních produktů
Adéla Herdová -
Běžný účet jako institut obchodního práva
Ivana Tomanová -
Běžný účet jako absolutní obchod a ochrana spotřebitele
Josef Novotný -
Marketingová strategie vybraného bankovního produktu - běžný účet pro děti, případová studie
Jitka Kuglerová