Anna Barborová

Diplomová práce

Marketingový potenciál estetické medicíny v Česku

Marketing potential of aesthetic medicine in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingem estetické medicíny. Komplexně představuje odvětví, včetně vymezení a prokázání, že výkony jsou luxusními statky, uvádí specifika marketingu těchto statků v kontextu zdravotnických služeb. Cílem práce je určit prognózu odvětví estetické medicíny v Česku na dalších 5 let, odhalit potenciál trhu a navrhnout doporučení pro střednědobou marketingovou strategii. Korelační …více
Abstract:
The Master´s Thesis is focused on the marketing of aesthetic medicine. It comprehensively presents the field, including defining and proving that included procedures are luxury goods, and outlines the specifics of marketing of these goods in the context of healthcare services. The aim of the thesis is to determine the forecast for the aesthetic medicine industry in the Czech Republic for the next 5 …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2023
  • Vedoucí: Radek Tahal
  • Oponent: Miroslav Karlíček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90253