Marketingový potenciál estetické medicíny v Česku – Anna Barborová
Anna Barborová
Diplomová práce
Marketingový potenciál estetické medicíny v Česku
Marketing potential of aesthetic medicine in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingem estetické medicíny. Komplexně představuje odvětví, včetně vymezení a prokázání, že výkony jsou luxusními statky, uvádí specifika marketingu těchto statků v kontextu zdravotnických služeb. Cílem práce je určit prognózu odvětví estetické medicíny v Česku na dalších 5 let, odhalit potenciál trhu a navrhnout doporučení pro střednědobou marketingovou strategii. Korelační …víceAbstract:
The Master´s Thesis is focused on the marketing of aesthetic medicine. It comprehensively presents the field, including defining and proving that included procedures are luxury goods, and outlines the specifics of marketing of these goods in the context of healthcare services. The aim of the thesis is to determine the forecast for the aesthetic medicine industry in the Czech Republic for the next 5 …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90253
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2023
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Miroslav Karlíček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90253
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing communications of luxury brands: a case study of LVMH
Maria Dolgova -
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
Uyuki Tanaka -
Millennial-oriented marketing of luxury goods: a need for CSR
Anna Tubert -
X Marketing strategy of luxury brands
Constance Vasak -
Digitalization and Luxury: The Role of Digital Experience and Online Content on Purchasing Intention of Luxury Goods
Nikoleta Veseľková -
Marketing of luxury products
Yana Shamina -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
Customer behavior and perception of the luxury market in the context of the CEE region
Johana Chlistovská