Management muzeí a galerií v praxi – Magdaléna Kůsová
Magdaléna Kůsová
Bakalářská práce
Management muzeí a galerií v praxi
Management of museums and galleries in practice
Anotace:
Cílem bakalářské práce je celkové zhodnocení řízení Uměleckoprůmyslového muzea v Praze, dále zpracování návazné analýzy jednotlivých organizačních složek, návštěvníků a potenciálních klientů muzea. V návaznosti jsou pak vypracovány návrhy a opatření strategického plánování při řízení umělecké organizace obdobného typu.Abstract:
The aim of this bachelor thesis is the overall evaluation of management of the Museum of Decorative Arts in Prague. Further processing of the follow-up analysis of individual organizational units, visitors and potential clients of the museum. Following are then drawn up the proposals and measures of strategic planning in managing arts organizations of similar type.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 9. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25330
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2011
- Vedoucí: Helena Hrůzová
- Oponent: Helena Koenigsmarková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25330
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh stálé expozice současného českého designu v Uměleckoprůmyslovém muzeu Moravské galerie v Brně
Denisa Solaříková -
Severočeské muzeum v Liberci v letech 1946–1969
Eduard Heindorfer -
Uměleckoprůmyslové muzeum v Hradci Králové v letech 1896-1928
Kristýna Bártová -
Vznik a rozvoj sbírky Moderního umění Moravské galerie v Brně v 2. polovině 20. století
Alena Procházková -
Galerie digitálního umění
Helena Babková -
Management univerzitních galerií
Romana Danišová -
Marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře
Kristýna Kadlecová -
Komunikační strategie vybraných galerií ve městě Brně a jejich reflexe u studentů oboru Management v kultuře
Matěj Havelka