Approaches to teaching writing in English in final years at Secondary schools – Bc. Milana Bashiri
Bc. Milana Bashiri
Diplomová práce
Approaches to teaching writing in English in final years at Secondary schools
Approaches to teaching writing in English in final years at Secondary schools
Anotace:
Diplomová práce „Přístupy k vyučování psaní v angličtině v závěrečných ročnících středních škol“ se zaměřuje na výuku psaní a dosažení úrovně zajišťující úspěšné složení písemné části maturitní zkoušky. Teoretická část popisuje vývoj psaní, motivaci, obtíže, hodnocení a výši nároků při psaní a roli učitele při výuce. Praktická část porovnává nejpoužívanější učebnice z hlediska psaní ve vztahu k nové …víceAbstract:
The diploma thesis “Approaches to teaching writing in English in final years at Secondary schools” focuses on teaching writing and achieving the required level ensuring to pass the written part of the school leaving examination successfully. The theoretical part describes the development of writing, motivation, evaluation, the level of requirements, writing difficulties and the role of the teacher …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nxs6q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2014
- Vedoucí: Mgr. Radek Vogel, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Reading Skills Development for the New Maturita Exam
Renata Matušincová -
ELT Coursebook Evaluation (From the Perspective of the Preparation for the New Maturita Exam )
Miroslav Bublík -
Handbook for the Writing Part of the New Maturita Exam
Kristýna Mikulčíková -
Written Communicative Activities as Practice for the New Maturita Exam Writing
Renata Matušincová -
Evaluation of motivation of employees
Eliška Jirsíková -
Analýza rozdílů v psaní na papír versus psaní na digitalizační displej
Ivo Plaček -
Rozdíly mezi vztahy fonologického povědomí a psaným projevem u dětí s typickým vývojem psaní a s dysgrafií
Pavla Suchomelová -
Prokrastinace studentů prostřednictvím ICT při psaní bakalářské práce
Romana Střechová