Approaches to teaching writing in English in final years at Secondary schools – Bc. Milana Bashiri
Bc. Milana Bashiri
Master's thesis
Approaches to teaching writing in English in final years at Secondary schools
Approaches to teaching writing in English in final years at Secondary schools
Anotácia:
Diplomová práce „Přístupy k vyučování psaní v angličtině v závěrečných ročnících středních škol“ se zaměřuje na výuku psaní a dosažení úrovně zajišťující úspěšné složení písemné části maturitní zkoušky. Teoretická část popisuje vývoj psaní, motivaci, obtíže, hodnocení a výši nároků při psaní a roli učitele při výuce. Praktická část porovnává nejpoužívanější učebnice z hlediska psaní ve vztahu k nové …viacAbstract:
The diploma thesis “Approaches to teaching writing in English in final years at Secondary schools” focuses on teaching writing and achieving the required level ensuring to pass the written part of the school leaving examination successfully. The theoretical part describes the development of writing, motivation, evaluation, the level of requirements, writing difficulties and the role of the teacher …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nxs6q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2014
- Vedúci: Mgr. Radek Vogel, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School and Language School Teacher Training in English Language
Práce na příbuzné téma
-
Handbook for the Writing Part of the New Maturita Exam
Kristýna Mikulčíková -
ELT Coursebook Evaluation (From the Perspective of the Preparation for the New Maturita Exam )
Miroslav Bublík -
Reading Skills Development for the New Maturita Exam
Renata Matušincová -
Written Communicative Activities as Practice for the New Maturita Exam Writing
Renata Matušincová -
Analýza rozdílů v psaní na papír versus psaní na digitalizační displej
Ivo Plaček -
Rozdíly mezi vztahy fonologického povědomí a psaným projevem u dětí s typickým vývojem psaní a s dysgrafií
Pavla Suchomelová -
Prokrastinace studentů prostřednictvím ICT při psaní bakalářské práce
Romana Střechová -
Využití tvůrčího psaní v hodinách slohové výchovy na 1. stupni základní školy
Ludmila Shuli