Approaches to teaching writing in English in final years at Secondary schools – Bc. Milana Bashiri
Bc. Milana Bashiri
Master's thesis
Approaches to teaching writing in English in final years at Secondary schools
Approaches to teaching writing in English in final years at Secondary schools
Abstract:
Diplomová práce „Přístupy k vyučování psaní v angličtině v závěrečných ročnících středních škol“ se zaměřuje na výuku psaní a dosažení úrovně zajišťující úspěšné složení písemné části maturitní zkoušky. Teoretická část popisuje vývoj psaní, motivaci, obtíže, hodnocení a výši nároků při psaní a roli učitele při výuce. Praktická část porovnává nejpoužívanější učebnice z hlediska psaní ve vztahu k nové …moreAbstract:
The diploma thesis “Approaches to teaching writing in English in final years at Secondary schools” focuses on teaching writing and achieving the required level ensuring to pass the written part of the school leaving examination successfully. The theoretical part describes the development of writing, motivation, evaluation, the level of requirements, writing difficulties and the role of the teacher …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/nxs6q/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2014
- Supervisor: Mgr. Radek Vogel, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School and Language School Teacher Training in English Language
Theses on a related topic
-
Reading Skills Development for the New Maturita Exam
Renata Matušincová -
ELT Coursebook Evaluation (From the Perspective of the Preparation for the New Maturita Exam )
Miroslav Bublík -
Handbook for the Writing Part of the New Maturita Exam
Kristýna Mikulčíková -
Written Communicative Activities as Practice for the New Maturita Exam Writing
Renata Matušincová -
Evaluation of motivation of employees
Eliška Jirsíková -
Analýza rozdílů v psaní na papír versus psaní na digitalizační displej
Ivo Plaček -
Rozdíly mezi vztahy fonologického povědomí a psaným projevem u dětí s typickým vývojem psaní a s dysgrafií
Pavla Suchomelová -
Prokrastinace studentů prostřednictvím ICT při psaní bakalářské práce
Romana Střechová