Bc. Zuzana Kalinová

Master's thesis

Marketingová strategie kina ve Frenštátě pod Radhoštěm

Marketing Strategy of the Cinema in Frenštát pod Radhoštěm
Abstract:
Práce se zaměřuje na marketingovou strategii Kina ve Frenštátě pod Radhoštěm. Teoretická část přibližuje historii kinematografie v České republice a následně se podrobněji věnuje fungování kina z pohledu marketingovému mixu. Praktická část popisuje historii, současný stav a marketingový mix Kina ve Frenštátě p. R.. Dále analyzuje výsledky kvantitativního výzkumu, který proběhl formou dotazníkového …more
Abstract:
The paper focuses on the marketing strategy of the Cinema in Frenštát pod Radhoštěm. The theoretical part introduces the history of cinema in the Czech Republic and then deals in more detail with the functioning of cinema from the perspective of the marketing mix. The practical part describes the history, current state, and marketing mix of the Cinema in Frenštát p. R. It further analyzes the results …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kalinová, Zuzana. Marketingová strategie kina ve Frenštátě pod Radhoštěm. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications