Marketingová strategie kina ve Frenštátě pod Radhoštěm – Bc. Zuzana Kalinová
Bc. Zuzana Kalinová
Master's thesis
Marketingová strategie kina ve Frenštátě pod Radhoštěm
Marketing Strategy of the Cinema in Frenštát pod Radhoštěm
Abstract:
Práce se zaměřuje na marketingovou strategii Kina ve Frenštátě pod Radhoštěm. Teoretická část přibližuje historii kinematografie v České republice a následně se podrobněji věnuje fungování kina z pohledu marketingovému mixu. Praktická část popisuje historii, současný stav a marketingový mix Kina ve Frenštátě p. R.. Dále analyzuje výsledky kvantitativního výzkumu, který proběhl formou dotazníkového …moreAbstract:
The paper focuses on the marketing strategy of the Cinema in Frenštát pod Radhoštěm. The theoretical part introduces the history of cinema in the Czech Republic and then deals in more detail with the functioning of cinema from the perspective of the marketing mix. The practical part describes the history, current state, and marketing mix of the Cinema in Frenštát p. R. It further analyzes the results …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KALINOVÁ, Zuzana. \textit{Marketingová strategie kina ve Frenštátě pod Radhoštěm}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2020. Available from: https://theses.cz/id/3i4d0t/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kalinová, Zuzana. Marketingová strategie kina ve Frenštátě pod Radhoštěm. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketing a komunikace filmového muzea – případová studie Nafilm
Ngoc Huyen Nguyen -
Český film pro teenagery po roce 1993
Radek Barták