Žák se specifickými poruchami učení a chování v běžné základní škole – Bc. Alžběta Mikaušová
Bc. Alžběta Mikaušová
Master's thesis
Žák se specifickými poruchami učení a chování v běžné základní škole
Pupil with specific learning disabilities and behaviour disorder in mainstream primary school
Abstract:
Diplomová práce se věnuje problematice poruch chování a specifických poruch učení. Teoretická část je rozdělena na čtyři kapitoly. V jedné z kapitol je uvedena terminologie a informace k poruše chování nazývané ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder). Následující téma se věnuje jednotlivým specifickým poruchám učení, strategiím a metodám při vzdělávání. Dále jsou zde popsány per-cepčně kognitivní …moreAbstract:
The thesis is about behavioural disorder and specific learning disabilities. Theoretical part is divided into four chapters. In the first chapter are terminology and information about behaviour disorder called ADHD (Attention Deficit Hyper-activity Disorder). The next topic is about individual specific learning disabilities, educational strategies and methods. In this thesis are described cognitive …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/d9ybi/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 2. 2014
- Supervisor: Mgr. Lenka Slepičková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Kristýna Balátová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Vliv spánkových epileptiformních výbojů v EEG na výskyt jádrových příznaků ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) u dětí s benigní epilepsií s centrotemporálními hroty
Pavlína Danhofer -
Ergoterapie u dětí školního věku s diagnózou ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder)
Anna RYCHTAŘÍKOVÁ -
Skupinová integrace žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy
Daniel Matyáš -
Diagnostika a reedukace specifických poruch učení u dětí na 1. stupni ZŠ
Kateřina Mervartová -
Integrace dítěte se sluchovým postižením v mateřské škole z pohledu pedagoga
Lenka Grebeníčková -
Děti se syndromem ADHD a jejich integrace do školního kolektivu
Lucie BARGLOVÁ -
Integrace žáků se specifickými poruchami učení na středních školách na Strakonicku
Marta ZÁVOROVÁ -
Možnosti integrace žáků se specifickými poruchami učení ve městě Velvary
Terezie Vrchlavská