Žák se specifickými poruchami učení a chování v běžné základní škole – Bc. Alžběta Mikaušová
Bc. Alžběta Mikaušová
Diplomová práce
Žák se specifickými poruchami učení a chování v běžné základní škole
Pupil with specific learning disabilities and behaviour disorder in mainstream primary school
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice poruch chování a specifických poruch učení. Teoretická část je rozdělena na čtyři kapitoly. V jedné z kapitol je uvedena terminologie a informace k poruše chování nazývané ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder). Následující téma se věnuje jednotlivým specifickým poruchám učení, strategiím a metodám při vzdělávání. Dále jsou zde popsány per-cepčně kognitivní …víceAbstract:
The thesis is about behavioural disorder and specific learning disabilities. Theoretical part is divided into four chapters. In the first chapter are terminology and information about behaviour disorder called ADHD (Attention Deficit Hyper-activity Disorder). The next topic is about individual specific learning disabilities, educational strategies and methods. In this thesis are described cognitive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d9ybi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2014
- Vedoucí: Mgr. Lenka Slepičková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Kristýna Balátová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Vliv spánkových epileptiformních výbojů v EEG na výskyt jádrových příznaků ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) u dětí s benigní epilepsií s centrotemporálními hroty
Pavlína Danhofer -
Ergoterapie u dětí školního věku s diagnózou ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder)
Anna RYCHTAŘÍKOVÁ -
Skupinová integrace žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy
Daniel Matyáš -
Diagnostika a reedukace specifických poruch učení u dětí na 1. stupni ZŠ
Kateřina Mervartová -
Integrace dítěte se sluchovým postižením v mateřské škole z pohledu pedagoga
Lenka Grebeníčková -
Děti se syndromem ADHD a jejich integrace do školního kolektivu
Lucie BARGLOVÁ -
Možnosti integrace žáků se specifickými poruchami učení ve městě Velvary
Terezie Vrchlavská -
Integrace žáků s poruchami učení do základních škol
Šárka IGNATIDISOVÁ