Hodnocení spokojenosti hostů s ubytováním v hotelech na Jablunkovsku – Lucie Chmielová
Lucie Chmielová
Bachelor's thesis
Hodnocení spokojenosti hostů s ubytováním v hotelech na Jablunkovsku
The evaluation of customer satisfaction with accommodation in hotels in the Jablunkovsko region
Abstract:
Bakalářská práce zhodnocuje spokojenost s ubytováním v hotelech na Jablunkovsku. První část popisuje teoretický základ práce, který zahrnuje chování spotřebitele, marketingový výzkum a popisuje statistické metody pro zpracování dat a ověřování hypotéz. Ve druhé části bakalářské práce probíhá analýza a interpretace výsledků dotazníkového šetření. Tato analýza je rozdělena na analýzu respondentů a analýzu …moreAbstract:
The bachelor thesis evaluates satisfaction with accommodation in hotels in the Jablunkovsko region. The first part describes theoretical basis of the thesis, which includes consumer behaviour, marketing research and describes statistics methods for data processing and verifying hypotheses. In the second part of bachelor thesis analysis and interpretation of the survey take place. This analysis is divided …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 12. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tomáš Konderla, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHMIELOVÁ, Lucie. \textit{Hodnocení spokojenosti hostů s~ubytováním v~hotelech na Jablunkovsku}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/3idjci/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybraného solárního studia
Mikeš Mikeš -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném maloobchodním podniku
Barbora Bezvodová -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném výrobním podniku
Jiří Hadžiosmanovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku ze sektoru služeb
Šárka Topičová -
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Kundera Kundera -
Hodnocení spokojenosti zákazníků
Michaela Mašková -
Tvorba systému hodnocení spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Gabriela Bolíková