Evaluation of the study abroad market in Latin America for Marketing Purposes – Bc. Natali Cruz Mencía
Bc. Natali Cruz Mencía
Master's thesis
Evaluation of the study abroad market in Latin America for Marketing Purposes
Abstract:
The emerging global structure needs interaction between the international flow ofknowledge and society. Study abroad programs are elements of this internationalizationprocess. Research demonstrates the most important factors that influence and motivatesLatin American students for making a decision about their destination choice and thus,institution to study. The research took into account countries …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CRUZ MENCÍA, Natali. \textit{Evaluation of the study abroad market in Latin America for Marketing Purposes}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/3igsrc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Attitudes to study abroad: case study in Thailand
David Zeman -
Feasibility study of employment agency in Prague
Julius Fördöš
Názov
Vložil
Vložené
Práva