Tereza Jirovská

Bachelor's thesis

Marketingový výzkum na příkladu společnosti LEGO Korea

Marketing Research on the Exaple of LEGO Korea
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového výzkumu jak v teoretické rovině, tak v praxi na příkladu firmy LEGO. Cílem je potvrdit, že běžně dostupná teorie a popsaná metodologie marketingového výzkumu v marketingových publikacích, rozebraná v úvodu práce, opravdu nachází své uplatnění v reálném životě prosperující mezinárodní firmy s globální působností. Po krátkém představení firmy …viac
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the issue of marketing research in the theoretical level, as well as in practice, using the example of the LEGO Company. The target is to confirm that commonly available theory and described methodology of marketing research in marketing publications, analyzed in the first part of my work, finds its application in the real life of a prospering international company …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 9. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2014
  • Vedúci: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Petr Břoušek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40246

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod