Roberto Jose Robleto Andonie

Master's thesis

Going from Clicks to Bricks: Online Retailers to Brick and Mortar Shops

GOING FROM CLICKS TO BRICKS: ONLINE RETAILERS TO BRICK AND MORTAR SHOPS
Abstract:
Synergie mezi maloobchodníky a spotřebiteli se od 18. století neustále mění. V dnešní době je spotřebitel ovlivňován globalizací, která radikálně změnila jeho nákupní chování a vzorce. Se spuštěním internetu přišel zrod elektronického obchodování, které přineslo revoluci ve způsobu, jakým si zákazníci kupují své výrobky z pohodlí domova. Mohlo by se zdát, že tradiční kamenné obchody mizí z důvodu dopadu …more
Abstract:
The synergy between retailers and consumers has been an ever-changing process since the 18th century. Nowadays the consumer is influenced through globalization which has radically changed its purchasing behaviors and patterns. With the launch of the internet, came the birth of e-commerce which revolutionized the way consumers purchase their products from the comfort of their homes. It might seem that …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 6. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 9. 2021
  • Supervisor: Markéta Lhotáková
  • Reader: Andrea Escobar Rios

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84424