Going from Clicks to Bricks: Online Retailers to Brick and Mortar Shops – Roberto Jose Robleto Andonie
Roberto Jose Robleto Andonie
Diplomová práce
Going from Clicks to Bricks: Online Retailers to Brick and Mortar Shops
GOING FROM CLICKS TO BRICKS: ONLINE RETAILERS TO BRICK AND MORTAR SHOPS
Anotace:
Synergie mezi maloobchodníky a spotřebiteli se od 18. století neustále mění. V dnešní době je spotřebitel ovlivňován globalizací, která radikálně změnila jeho nákupní chování a vzorce. Se spuštěním internetu přišel zrod elektronického obchodování, které přineslo revoluci ve způsobu, jakým si zákazníci kupují své výrobky z pohodlí domova. Mohlo by se zdát, že tradiční kamenné obchody mizí z důvodu dopadu …víceAbstract:
The synergy between retailers and consumers has been an ever-changing process since the 18th century. Nowadays the consumer is influenced through globalization which has radically changed its purchasing behaviors and patterns. With the launch of the internet, came the birth of e-commerce which revolutionized the way consumers purchase their products from the comfort of their homes. It might seem that …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84424
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2021
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Andrea Escobar Rios
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84424
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Think-tanky jakožto zájmové skupiny? Strategie a chování českých a slovenských think-tanků zaměřených na bezpečnostní problematiku
Veronika Víchová -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Exportní chování a strategie SMEs se sídlem na území ČR
Ondřej Melichar -
Zprávičky a jejich publikum: analýza chování, postojů a recepčních strategií diváků ČT:D
Veronika Kočová -
Šikana jako projev násilného chování a její prevence (z pohledu žáků a studentů základních a středních škol)
Klára Pipková -
Consumer behavior and symbolic boundaries
Murad Musazade -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva