Anežka Vrbicová

Bakalářská práce

Exportní strategie vybraných italských módních značek pro Českou republiku

Exporting strategies of selected Italian fashion brands in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je identifikovat a zhodnotit exportní strategie vybraných firem dovážejících italské módní zboží do České republiky. Při jeho naplňování budou mj. porovnány obchodní metody, které při vstupu na trh dané firmy použily. Práce je rozdělena do tří samostatných kapitol. První část prezentuje možnosti vstupu firem na zahraniční trhy a podmínky zahájení činnosti v rámci českého …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate export strategies of selected companies importing Italian fashion goods to the Czech market. Along with fulfilling this aim, this thesis also compares the various forms of entry to the foreign market, which were used by those companies. Furthermore, this thesis is divided into three parts; the first part presents the possible forms of entry to the foreign …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2017
  • Vedoucí: Vít Hinčica
  • Oponent: Alexej Sato

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/68895