Návrh efektivní online marketingové komunikace vybrané firmy – Bc. Lenka Kaňková
Bc. Lenka Kaňková
Bachelor's thesis
Návrh efektivní online marketingové komunikace vybrané firmy
Proposal of Effective Online Marketing Communication of selected Company
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na navržení a vypracování návrhu pro zvýšení efektivity v oblasti online marketingové komunikace. Informace pro tvorbu této práce byly čerpány z odborné literatury i renomovaných internetových zdrojů. Teoretická část práce je věnována teorii marketingu a marketingového mixu, včetně komunikačního mixu, internetového marketingu a sociálních sítí. Zvolené metody zpracování …moreAbstract:
This bachelor’s thesis focuses on design and elaboration of a draft for increase efficiency of online marketing communication. Information for creating this work were taken from professional literature and reputable internet resources. The theoretical part of the thesis is devoted to the theory of marketing and marketing mix, including communication mix, internet marketing and social networks. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2021
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/u9fcb/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Ondřej Bačina
- Reader: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAŇKOVÁ, Lenka. \textit{Návrh efektivní online marketingové komunikace vybrané firmy}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2021. Available from: https://theses.cz/id/3iuvpn/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Personálny marketing v podniku EFG CZ, s.r.o.
Miroslav Kostelník -
Komparativní analýza marketingové komunikace vybraných kardiologických zdravotnických zařízení
René Molnár -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Marketingový výzkum ve vybrané firmě
Edita Lauberová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum pro poznání zákazníka firmy XY
Marcela Vopařilová