Design manuál - aplikace loga a vizuálních prvků značky do praxe – Lenka Otáhalová
Lenka Otáhalová
Bachelor's thesis
Design manuál - aplikace loga a vizuálních prvků značky do praxe
Design Manual - Application of Logos and Visual Elements of the Brand into Practice
Anotácia:
Práce se zabývá design manuálem vinařství Vinofol, analýzou jednotlivých vizuálních prvků značky a jejich vnímání spotřebitelem.Abstract:
The study deals with the design manual of Vinofol winery, analysis of individual visual elements of the brand and their perception by the consumer.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Otáhalová, Lenka. Design manuál - aplikace loga a vizuálních prvků značky do praxe. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Firemní identita zemědělské firmy BOTEP PLUS spol. s.r.o.
Michaela Sajfridová -
Vizuální identita softwaru Fidentis
Tomáš Sikora -
Vizuální identita neziskové organizace Středisko náhradní rodinné péče
Jan Jursík -
Vizuální identita firmy a vliv grafického designu na veřejné mínění
Rony SLOZBERG -
Vizuální identita města Litomyšl
Lenka Vomáčková -
Vizuální identita firmy
Miroslav Svorada -
Firemní identita vybrané společnosti
Vivienne Makumbirofa -
Vizuální identita příspěvkové organizace Městské divadlo Žatec
Ondřej Kubánek