Surrealistický marketing s využitím CGI technologie – Tereza Šímová
Tereza Šímová
Bachelor's thesis
Surrealistický marketing s využitím CGI technologie
Surrealist Marketing Using CGI Technology
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou surrealistických kampaní s využitím CGI technologie a jejich vlivem na spotřebitele. Hlavním cílem práce je analyzovat vliv využití těchto kampaní na vnímání značky spotřebitelem a zjistit, jak dané kampaně přispívají k posílení povědomí o značce. Sekundárním cílem je analýza výhod a nevýhod spojených s používáním CGI technologií v marketingové komunikaci. Pro zodpovězení …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of surrealistic campaigns using CGI technology and their influence on consumers. The main objective of the thesis is to analyze the impact of the use of these campaigns on consumer perception of the brand and to find out how the campaigns contribute to brand awareness. The secondary objective is to analyze the advantages and disadvantages associated with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šímová, Tereza. Surrealistický marketing s využitím CGI technologie. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Theses on a related topic
-
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Digitální marketing v oblasti veřejné volby
Tereza Schvanová