Tereza Schvanová

Bakalářská práce

Digitální marketing v oblasti veřejné volby

Digital Marketing in the Field of Public Choice
Anotace:
Přítomnost politických kandidátů/stran na internetu hraje stále významnější roli, jelikož je to nejrychlejší způsob, jak se dostat do podvědomí voličů. Nejčastějším nástrojem, který politici využívají jsou sociální sítě. Aby byla tato platforma pro politické strany skutečně užitečná, je klíčové umět ji efektivně využívat. Tato bakalářská práce je zaměřená na zhodnocení digitálního marketingu politických …více
Abstract:
The online presence of political candidates/parties is playing an increasingly important role as it is the fastest way to get into the voters' consciousness. The most common tool used by politicians is social networks. To make this platform really useful for political parties, it is crucial to know how to use it effectively. This bachelor thesis is aimed at evaluating the digital marketing of political …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Lukáš Jursa
  • Oponent: Jakub Vontroba

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava