Iva WRONOVÁ
Bachelor's thesis
Problematika záškoláctví u dětí základních škol.
The problems of truants in the primary school.
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje problematice záškoláctví z pohledu dětí. V teoretické části poukazuji, co vlastně záškoláctví je, jaké možné druhy záškoláctví máme. Zaměřuji se na etiologii daného problému a věkovou kategorii dětí staršího školního věku. Krátce se zmiňuji o záškoláctví dětí romského etnika. V praktické části jsem se zabývala zkušenostmi dětí se záškoláctvím, jejich postojem k dané problematice …moreAbstract:
The bachelor´s work is interested in the truants, from the perspective of children. In the theoretical part I describe what means, when children bunk off, which possibles kinds of this problem we have. I specialise in etiology of this problem, older school age. Shortly I mention the truants from gipsy nation. In a practical part of this work I am interested in experiences of children with not attending …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2010
Accessible from:: 9. 4. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2010
- Supervisor: Mgr. Hana Kubíčková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
WRONOVÁ, Iva. Problematika záškoláctví u dětí základních škol.. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.4.2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 9. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Social Pedagogy - Prevention and Resocialization
Theses on a related topic
-
Problematika posuzování školní zralosti a odkladu povinné školní docházky u dětí s narušenou komunikační schopností
Tereza DULOVCOVÁ -
Dítě s ADHD a povinná školní docházka
Aneta MACKOVÁ -
Školní zralost a připravenost dětí v kontextu odkladů školní docházky
Adriana BEJBLOVÁ -
Odklad povinné školní docházky v kontextu žáků se sociálním znevýhodněním
Marie Kršková -
Logopedické obtíže dětí před zahájením povinné školní docházky
Johana Vítečková -
Úspěšnost žáků s odkladem povinné školní docházky v oblasti rozvoje počátečního čtení a psaní
Kateřina Dolejšová -
Podpora dětí s odkladem povinné školní docházky
Aneta Navrátilová -
Školní zralost a připravenost dítěte pro nástup povinné školní docházky v souvislosti s odkladem, případně předčasným nástupem školní docházky
Petra BENEŠOVÁ