Vzdělávání žáka s poruchami autistického spektra na 1. stupni běžné malotřídní školy – Bc. Jana Kalousová
Bc. Jana Kalousová
Bakalářská práce
Vzdělávání žáka s poruchami autistického spektra na 1. stupni běžné malotřídní školy
Education in student with autistic spectra disorder in primary school
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na inkluzivní vzdělávání na malotřídní základní škole. Hlavním cílem je zjistit, jak probíhá vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra, ADHD a narušenou komunikační schopností. Dílčím cílem je zmapovat okruhy problémů, kterým žák s vybranou diagnózou může čelit. Na základě poznatků a informací o žákovi bude sledován proces vzdělávání v malotřídní základní škole a …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on inclusive education at a school with multi-age classes. Its main aim is to find out about the process of education of a pupil with autism spectrum disorder, ADHD and impaired communication skills. Its particular aim is to survey the scope of problems the pupil with the selected diagnosis might face. Based on the findings and information regarding the pupil, the process …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vc6xi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Márová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Využití lapbooku ve vlastivědném vzdělávání na 1. stupni ZŠ na příkladu Šumperska
Helena Urbánková -
Nový pohled na přírodu a kulturu ve vzdělávání na 1. stupni základní školy
Klára Žilková -
Potenciál distančního vzdělávání na 1. stupni základní školy
Kateřina Koumarová -
Domácí vzdělávání na 1. stupni základní školy v reflexi žáků
Alžběta Kuciánová -
Podmínky pro inkluzivní vzdělávání na 1. stupni základní školy v Norsku a v České republice
Klára Čerňáková -
Role žákovského portfolia ve vzdělávání na 1. stupni ZŠ
Kristýna Mátlová -
Domácí vzdělávání na 1. stupni ZŠ v ČR
Zuzana Fridrichová -
Didaktické využití deskových her ve výuce na 1. stupni ZŠ
Eva Krištofová