Bc. Radek Krechler
Bachelor's thesis
Efektivní on-line reklama
Effective on-line advertising
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá pohledem na internet jako celek. Následně jsou přiblíženy možnosti propagace firem na internetu, vysvětleny jednotlivé formy reklamy. V praktické části se poté snažím naplnit cíle práce, kterými jsou: posilování významu internetu jako nového prodejního kanálu a efektivnost reklamy u konkrétního obchodu.Abstract:
This bachelor’s work is concerned with the view to the internet as the whole unit. Afterwards the opportunities to promote the publicity of the companies on the internet are explained, just as the particular forms of advertisement. In the practical part I try to full fill my targets, which are: making stronger the importance of the internet as the new selling channel and efficacy of the advertisement …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/x180v/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Jaroslav Jančík
- Reader: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
The Development and Influence of Internet Trade On the Economy
Haolun Li -
Online advertising and its usage for a particular e-shop
Filip Adamec -
Economics of online advertising: A case study
Nikita Morozov -
Vliv internetové reklamy při výběru produktů a služeb vysokoškolskými studenty
Klára HANYCHOVÁ -
Moderní formy reklamy a jejich percepce
Aleš Chrastina -
Základní formáty elektronické internetové reklamy a měření jejich účinnosti
Filip Líbal -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan