Vliv kulturních predispozic na spotřební chování mongolské menšiny na trhu s kosmetikou v České republice – Uranchimeg Natsagdorj
Uranchimeg Natsagdorj
Diplomová práce
Vliv kulturních predispozic na spotřební chování mongolské menšiny na trhu s kosmetikou v České republice
The influence of cultural predispositions on the consumer behaviour of the Mongolian minority in the Czech republic
Anotace:
Předmětem výzkumu této diplomové práce je mongolský spotřebitel na dynamicky se rozvíjejícím trhu s kosmetikou v ČR, konkrétněji se zaměřením na kategorii pleťové kosmetiky. Cílem je zjistit, zda a případně jaký vliv má národní kultura na spotřební chování v kontextu národní menšiny v České republice. Přínos práce bude hlavně v určení Hofstedeho kulturních dimenzi pro Mongolsko a v analýze vlivu národní …víceAbstract:
The subject of this master´s thesis is the Mongolian consumer on the rapidly expanding cosmetics market in the Czech Republic, with the focus on skincare category. The aim is to find out whether the national culture has an influence on a consumer behaviour in the context of mongolian ethnic minority in the Czech Republic. The main contribution of this thesis will be in determining Hofstede cultural …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87983
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2022
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Jitka Černá
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NATSAGDORJ, Uranchimeg. \textit{Vliv kulturních predispozic na spotřební chování mongolské menšiny na trhu s kosmetikou v České republice}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/3jn6vt/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87983
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Mongolská etnická menšina v Pardubicích
Jiří Varga -
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
Kupní chování spotřebitelů při výběru pleťové kosmetiky
Šárka Hamplová -
Nákupní chování českých spotřebitelů na trhu přírodní kosmetiky
Dominika Praunspergrová -
Kupní chování spotřebitelů při výběru pleťové kosmetiky
Jaroslava SMIŽÍKOVÁ -
Spotřební chování v kulturních souvislostech
Kristýna Tycová -
Spotřební chování v USA a ČLR: současné trendy a specifika
Tereza Poláčková -
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
Amina Dauzova