THE IMPACT OF CLIL ON LANGUAGE ACQUISITION: THEORY AND REAL-LIFE APPLICATION – Emma MEDLENOVÁ
Emma MEDLENOVÁ
Bakalářská práce
THE IMPACT OF CLIL ON LANGUAGE ACQUISITION: THEORY AND REAL-LIFE APPLICATION
CLIL as a form of bilingual education
Abstract:
This thesis explores Content and Language Integrated Learning (CLIL) in education, focusing on its integration of language acquisition and subject comprehension, its definition, implementation, benefits, and challenges, aiming to enrich educational sphere and offer a comprehensive review of the CLIL approach, and its practical outcomes.Abstract:
Táto bakalárska práca skúma vzdelávanie prostredníctvom integrovania obsahu a jazyka (CLIL) vo vzdelávaní, so zameraním na jeho integráciu získavania jazykových schopností a pochopenia predmetu, jeho definíciu, implementáciu, výhody a výzvy, s cieľom obohatiť sféru vzdelávania a poskytnúť komplexný prehľad o CLIL metóde a jeho praktických výsledkoch.Keywords
CLIL učenie jazyka učenie obsahu integrácia výhody motivácia komunikácia kognícia predmet záujem vyššie kognitívne schopnosti riešenie problémov jazyková zručnosť nevýhody triedy so zmiešanou úrovňou jazykových schopností učitelia anglického jazyka ktorí nie sú rodenými hovoriacimi stres metodológia.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Andrea Ramešová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MEDLENOVÁ, Emma. THE IMPACT OF CLIL ON LANGUAGE ACQUISITION: THEORY AND REAL-LIFE APPLICATION . Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Anglická filologie / Anglická filologie / Francouzská filologie
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 3jsn8m 3jsn8m/2
7. 5. 2024