Marketing jako nástroj managementu – Bc. Libuše Horová
Bc. Libuše Horová
Bakalářská práce
Marketing jako nástroj managementu
Marketing as a Management Instrument
Anotace:
Předložená práce se zabývá důležitostí marketingu při řízení společností a tvorbě podnikových strategií. Soustředí se na marketingový výzkum spokojenosti zákazníků společnosti Window Holding a.s., který poskytuje zpětnou vazbu managementu společnosti. Teoretická část je zaměřená na vysvětlení základních pojmů a vztahů mezi nimi. Praktická část se věnuje realizaci vlastního výzkumu a interpretaci jeho …víceAbstract:
The presented study is concerned with the importance of marketing as one of the key factors at managing companies and developing their strategies. It focuses on marketing research of Window Holding’s customers’ satisfaction, which provides a valuable feedback to the company’s management. The study’s theoretical part explains the basic terms and their mutual relationships. Its practical section is devoted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/nuv62/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2012
- Vedoucí: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Marketing a analýza spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Valentýna Zamastilová -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Vliv wellness služeb na spokojenost zákazníků v EuroAgentur Hotels & Travel a.s.
Petr Šamánek -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Michal Stehlík -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction of selected enterprise (company TASY s.r.o.)
Kristýna Abrahamová