Martin ČECH

Bakalářská práce

Marketingové komunikace hudebního festivalu Music Shock ve Vyškově

Marketing Communications at The Music Shock Festival in Vyškov
Abstract:
The theoretical part of this bachelor thesis deals with the marketing communications in general. It shows their proper definitions and characteristics. Then in the analysis the single aspects of the marketing communications are applied to a particular music festival {--} The Music Shock in Vyškov. The aim of the festival, its target group, and target groups of single elements of marketing communications …více
Abstract:
Teoretická část této práce se zabývá marketingovými komunikacemi obecně. Jsou zde popsány jejich definice a vlastnosti. Tyto marketingové komunikace jsou dále v praktické části aplikovány na konkrétní festival {--} Music Shock ve Vyškově. Je zde rovněž popsán cíl festival, jeho cílová skupina a cílové skupiny jednotlivých součástí marketingových komunikací. Na konci této práce je srovnání tohoto hudebního …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2010
Identifikátor: 13954

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ČECH, Martin. Marketingové komunikace hudebního festivalu Music Shock ve Vyškově. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe