Marketingové komunikace hudebního festivalu Music Shock ve Vyškově – Martin ČECH
Martin ČECH
Bakalářská práce
Marketingové komunikace hudebního festivalu Music Shock ve Vyškově
Marketing Communications at The Music Shock Festival in Vyškov
Abstract:
The theoretical part of this bachelor thesis deals with the marketing communications in general. It shows their proper definitions and characteristics. Then in the analysis the single aspects of the marketing communications are applied to a particular music festival {--} The Music Shock in Vyškov. The aim of the festival, its target group, and target groups of single elements of marketing communications …víceAbstract:
Teoretická část této práce se zabývá marketingovými komunikacemi obecně. Jsou zde popsány jejich definice a vlastnosti. Tyto marketingové komunikace jsou dále v praktické části aplikovány na konkrétní festival {--} Music Shock ve Vyškově. Je zde rovněž popsán cíl festival, jeho cílová skupina a cílové skupiny jednotlivých součástí marketingových komunikací. Na konci této práce je srovnání tohoto hudebního …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2010
Identifikátor:
13954
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČECH, Martin. Marketingové komunikace hudebního festivalu Music Shock ve Vyškově. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Marketingová komunikace hudebních skupin
Kristýna Nová -
Marketingová komunikace hudební školy
Kirill Smolin -
Marketingová komunikace v uměleckém průmyslu se zaměřením hudební cestovní ruch
Petra Kmoníčková -
Analýza marketingové komunikace vybraného hudebního tělesa
Julie URBANÍKOVÁ -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková