Efektivita využití gamifikace v reklamě – Nikita Laň
Nikita Laň
Bakalářská práce
Efektivita využití gamifikace v reklamě
Effectivity of use gamification in advertising
Anotace:
Popsat hru jako způsob komunikace z historického hlediska; • Určit funkce hry (vzdělávací, výchovná, rekreační, sportovní, obchodní atd.). • Analyzovat způsoby, jakými jsou herní postupy uplatňovány v různých oblastech činnosti; • Popsat digitální věk a měnící se formát komunikace; • Prozkoumat vliv hry na hodnoty a hodnotové orientace jednotlivců; • Vezměme si dopad počítačových her na mediální prostor …víceAbstract:
To describe the game as a mode of communication from a historical perspective; - Identify the functions of play (educational, recreational, sporting, commercial, etc.). - Analyse the ways in which play practices are applied in different fields of activity; - Describe the digital age and the changing format of communication; - Explore the impact of play on individuals' values and value orientations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2022
- Vedoucí: Ing. Tomáš Kostkan
- Oponent: Michal Kajfosz, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Management v kreativním průmyslu
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva